V 32

Ja nu är vi inne i vecka 32, "bara" åtta veckor kvar, men magen är redan sprickfärdig.



Idag har jag mått bra, dammsugade även lite.
Men nu ikväll har de kommit tillbaka igen, det gör så ont så tårarna kommer, nu i skrivande stund gör det tillochmed ont.
Önskar att det var 12 september nu... både för att jag längtar efter lillis ärtan och för att jag inte orkar ha såhär ont i två månader till.
Det känns inte alls roligt, får inte ens lyfta upp min lilla älsking. (Men jag gör det ändå, vem kan låta bli???)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men gumman, om du har så ont FÅR DU INTE bära Sebbe!!!! Okej!!! Ta det lugnt och ha en underbar semester! Puss

2008-07-14 @ 13:01:23
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0