Hot hot hot *Phew*

Ahhh vad det varit varmt idag, nästan lite för varmt för en gravid elefant som mig.



Men Sebbisen trivs iallafall i värmen, dock blir han lite trött på eftermiddagen, men det är inte så konstigt så som han far omkring.
Om jag ens funderar på att röra mig för mkt så flyter jag bort :p, dessutom börjar jag verkligen bli stoooor nu, jag vill inte bli större nu, jag vill att tiden ska gå fort så jag kan få se den lilla bäbisen och bli en normal människa igen.........

Nu är det bara en vecka kvar på semestern, suck.......... men men det är ju bara 3 arbetsveckor till och efter det så går jag hem på mammaledighet :]

Kommentarer
Postat av: C

Snacka in drömprins!!!!!!!

Ta de lugnt i värmen, vill ju att du kommer o våldgästar en sväng på jobbet oxå!!!

2008-07-31 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0