*Gatufesten och sommar*

Igår var vi på banken och fick oss ett nytt lånelöfte, nu får det vara nog, nu SKA vi hitta ett hus snart:::: Det har jag bestämt :)

Efter mötet åkte vi hem o bytte kläder (mamma var med hjärtat) och gick sedan ner till staden.
Det var en underbar kväll igår, vi åt en god middag på Norrlands källaren, och sedan gick vi omkring o kollade på folk och träffade tillslut J med flera. Vi satt ett bra tag o surrade i O'learys tälten, och hade det veeery trevligt.
Träffade dessutom en massa människor som jag varken sett eller pratat med på flera år, kul!
Oxå träffade jag söta E, hon måste vara världens gulligaste, saknar henne såååå på jobbet nu när hon har semester:::::

Det var extremt kul att titta på alla människor, speciellt de äldre männen som alla hade gamla fuuula jeans jackor med noll passform, vissa människor lever verkligen kvar i det förflutna.

Så nu är GF invigd, det är underbart väder ute, solen skiner och sommaren är här.
Jag har den där känslan som jag alltid får då det är GF, men nu är jag en tjockis och därför håller jag mig hemma, och låter T festa för mig istället dessa tre dagar :)
Hade bestämt mig för att endast gå på Onsdagen, men nu har jag nog ändrat mig, ska nog gå en sväng på Lördag oxå.
Iaf på förfesten, så får jag se hur vädret ser ut och hur fulla alla är, om det är okej så går jag ner en sväng på GF oxå :)

Idag var jag och åt lunch med Lee,Mamma,Maricel,Tobba (M's pojkvän, inte min för han heter Tobbe :p) och  Cilla.
Det var super mysigt och jag hade verkligen INGEN lust att gå tillbaka till jobbet sedan :[

Ikväll har J och Cilla varit här och ätit middag, sedan skjutsade jag T och J på förfest, och Cilla var hemma och lekte o pussades med Sebbis innan hon åkte vidare.

Imorgon är det äntligen Fredag igen *wihooooo*, då blir det GF igen för T, och middag för mig o Sebbis hos farsis/morfar.
Det är även Sebbis sista dagis dag innan han går på 5 veckors semester :)

Nu jobbar vi bara en vecka till och sedan börjar äntligen våran semester, ska bli helt underbart!!!
Jag har aldrig haft riktig semester, så det ska bli helt underbart!!!! :]

Förresten igår fick jag höra denna kommentar ett antal gånger:
-Hur långt har du kvar
- Ca 2 månader
- VA??? Två månader, har du en elefant där inne eller?
Och jag håller verkligen med, min mage har växt sjukt mycket de sista veckorna, jag är typ lika stor nu som när jag var i sista månaden med Sebbis.... (fast inte lika feeet, men magen är som en stoooor boll).
Dessutom är magen sååå långt ner motför med Sebbe... well nu ska jag duscha av mig, svettttaaaasss och behöver svalka av mina elefant fötter (idag är det verkligen super svällda, it hurts).

Kommentarer
Postat av: Carin

Gullgumma. Herre gud va du växer!!!! Har ju varit i halmstad på sprintermästaren och kan verkligen rekommendera tylösand....... är så skönt med semester fast i morgon så åker vi hem o kör hö. ha de så underbart o jobba inte för hårt utan se till att även övriga jobbar på. Många soliga kramar från soldyrkaren!!!!

2008-07-05 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0