Sportloov!

 Barnen började sitt sportlov på onsdagen, faster C hämtade dem på skolan och sedan hade de en heldag med henne :]
På torsdagen styrde vi upp mot Solberg där vi har haft en super härlig helg med mamma och Lars-Evert.

De är så snälla och det är verkligen så avkopplande att vara där uppe. Trots perioder med barn som tror att de får göra precis som de vill när mormor är med ;)
 
Vi har njutit av solen och luften och mamma tog med Sebbe o Alex på slalomskola på fredagmorgon.
Trots mina protester för jag tänkte att det aldrig kommer gå att lära sig på en timme.

Men shit vad de var duktiga, Sebbe är lättlärd och tycker alltid att allting är roligt och ger aldrig upp, han är så duktig och Alex... jag är så imponerad av Alex, han som oftast ger upp om det går mot honom stod på skidorna från kl 08.45 - 15.00, sååå duktig! ♥

Sedan har vi även pimplat och Sebbe fick napp :)
Spelat spel, ätit gott och bara myst, TACK mamma och LEE för en toppenhelg ♥
 
  Hade med mig världens godaste kaka, Bounty kaka, mums!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0