Halsbränna...

 Så har den kommit, den hatade halsbrännan. Hade vidrig halsbränna med Sebbe, inte lika illa med Alex, men häromdagen kände jag att den kom igen.
Jag vaknar på natten och det bara bränner. kanske det är en hårig bäbis denna gång också :)
Sebbe hade jättemkt hår när han föddes :)
 
 
 
Tog fram min favvoklänning också i fredags, köpte den när jag väntade Sebbe och jag ÄLSKAR den :)
 
Igår när jag skulle sova så sparkade mini så mycket så hela magen rörde sig, T låg o kollade på den och fick både se o känna en hel del sparkar :) Verkar vara en livlig liten mini monin :)
 
Imorgon 31/3 är det ÄNTLIGEN dags för Ultraljud, spännande spännande!!! Och vi går även in i vecka 20!
Men man vet ju aldrig, kan ju få ett helt nytt datum imorgon efter UL :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0