40%, Vecka 17

 
Så har 40% av graviditeten passerat och vi har gått in i vecka 17 med mini monin.
Magen går inte längre att dölja och jag hoppas att snart snart så kan man känna sparkar även utifrån, så även pappan och storebrorsorna kan känna bäbisen ♥
 
Jag mår ganska bra för tillfället, fogarna har lugnat ner sig *peppar peppar*. Men denna trötthet som jag har en är fortfarande hemsk, och jag är så VARM! Svettas hela tiden, mina händer är som två kaminer och på jobbet måste jag sitta i linne.
 
Mini monin är nu ca 11 cm lång och väger ca 120 g enligt min app i telefonen.
 
T köpte förresten glass åt mig häromdagen, som jag letat efter ett tag och nu hittade han den i Sörberge.
Den var mumsig :]
 
 
Jag har rensat ur min garderob och förra sommarens shorts i storlek 36 åkte upp i förrådet. Undra om jag någonsin kommer kunna ha dem igen? Men det blir ett problem som vi får ta tag i 2016 och inte just nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0