Vecka 34

 
 
Idag gick vi in i vecka 34. 48 dagar till beräknad födelse och endast TVÅ arbetsdagar kvar efter denna.
 
Jag mår... sådär. Kan väl tycka kanske att sammandragningarna lugnat ner sig lite men fötterna svullnar dessto mera och händerna domnar bort. I eftermiddag ska jag till vårdcentralen och se om jag kan få en ordentlig skena för handlederna. Främst den högra.

Annars så är jag varm, trött och känner mig så så stor. Längtar så efter liten.

Igår nätshoppade jag lite kläder från Next till liten, på kvällen inhandlades sängkläder, spjälskydd, strumpor, snuttar och sängkläder till korg/vagga också. Och så fick jag hem kläderna som jag beställde i April. Handsydda jätte fina.
 
 
Alex utbrast: Åh allt som jag älskar. Lego och kanelbullar.
Då sade Sebbe, och mitt hjärta svämmade över med kärlek.
- Ja men jag vet en sak som du kommer älska ännu mera... det som ska vara i kläderna. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0