Nedräkning...

 
Nu har nedräkningen börjat, två veckor kvar tills det är dags för Italien, Castiglione della Pescaia och Riva del sole.
Vädret ser ut att bli bättre i år :)
 
Jag börjar faktiskt få lite smått panik hur jag kommer hinna med allting. Veckorna bara skenar iväg och det är en hel del som måste fixas innan. Eftersom T även ska vara borta hela första helgen på fisketur så måste barnens väskor också packas inför övernattning hos farmor.
Samt att jag stannar i Stockholm direkt inför Metallica, så de kläderna måste också förberedas.
 
Har iallafall inhandlat en ny bikini (de jag hade förra året är underdelarna för stora på min kropp nu, tjohoo) till kanon pris, 118 kr. Eller jag och jag, fick den av T :] 
 
Men men, det ordnar sig med allting, klart jag kommer hinna tillslut med detta ilandsproblem :)
 
Happy friday på er alla :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0