Får man vara stolt över sig själv?

 
Från att inte klarat sitt mål, inte alls varit nära till att nu till och med komma förbi målet.
Från att vara sist, till att vara först.
 
Får man då vara stolt över sig själv?

Jag tänker svara på frågan själv, jag tänker vara stolt. Stolt över att trots det vidriga året tagit mig över hindret, vunnit över mig själv och dessutom få belöning för det hårda arbete som jag gjort!
 
Jag tänker vara stolt över mig själv, för ingen annan kommer att vara stolt för mig :]

Så Italien, här kommer jag igen :) O den här gången vill jag att du ger mig sol och VARMT väder :]

Kommentarer
Postat av: modern

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det får man och det ska du vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-02-06 @ 13:24:36
Postat av: Herr Svensson

Du e kungen

2014-02-06 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0