Påskhelgen + Paleo Påskmat.

Hade en härlig påskhelg.

Middag hos svärmor, mamma o pappa.
 
Svärmor hade gjort en super god anjovis o lökpaj, Paleo style :]
Jag hade med mig Jansson Paleo till henne (gjord på sötpotatis o kokosmjölk), den blev riktigt riktigt god :]
Och en Påsk kaka, Citron och Kokos också Paleo, också den super god faktiskt :]
 
Lördagen vaknade vi av förväntansfulla barn, haren hade lämnat fjädrar överallt. Och de fick sina påskägg :]
Jag fick boken jag önskat mig :] och T fick godis och badshorts.
 
Sedan åkte vi till mamma o åt middag, mums en massa gott (åt bara paleo även där)
 
Söndag middag hos pappa. Han hade kokat sötpotatis och gjort en jättegod fisk bara för min skull. Så omtänksamt. Och det var den godaste fisk jag någonsin ätit, så god i foliepaket i ugn. Har tyvärr ingen bild på den.
 
Måndagen var vi hemma o grejade i det underbara vädret. T lade nytt altantak och jag röjde vidare i riset på baksidan. Känns som en everlasting story... men det måste bort.
 
Lunch ute i solen i endast T-shirt. Så underbart!
 
 

Och lite mat...
 
Kokssmör till kakans glasering.
 
Sötpotatis jansson.
Kokos och Citron kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0