Veckan som gått

 

Detta är innehållet i den senaste veckan.
Hjälp vad mycket vi hunnit med på en vecka, känns som längre tid...
Inte konstigt man är stressad, har ont i magen och känner sig slut.
Blir grinig och glad om vart annat. Iochförsig så är det ju en del i min personlighet.

Det är antigen av eller på, allt eller inget. Antigen GLAD eller LEDSEN, det finns liksom inget mellanting för mig.
Vilket är ganska känslomässigt jobbigt, men så fungerar jag.
 
Vi har alltså hunnit med följande, bakat bröd, Alex har varit på kalas, fika hos svärmor, varit på Sebs första hockeymatch där han även gjorde MÅL :], träffat Harry, Eddy, Cilla, Middag hemma hos mamma o LEE lördag och söndag, lämnat in bilen (som dessutom stannade på järnvägen...), sedan har jag varit på upptakt med jobbet (hade väldigt roligt) och...
 
...dessutom har vi varit och tittat på Annas kattungar, och förmodligen kommer två stycken fina små katter flytta in hos oss om tre veckor :] *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0