Flashbacks.

Idag blev jag bjuden på lunch av min man på Blå Huset, nomelinom!
När vi satt där så pratade vi bla om Sebbe som imorse hade jätteont i magen, men jag tänkte att han nog bara var hungrig och trött. För han var varken varm eller kräktes eller var dålig i magen.
Och precis när jag sagt till T att det var nog ingenting så ringer Sebs fröken och förklarar att han inte alls är sig själv :[
Så Tobbe fick åka o hämta honom, och imorgon är det min tur att vara hemma.

Jag blir så orolig, får flashbacks från när jag var exakt lika gammal som Seb. Hade nyss börjat i ettan då min mage började krångla. Då jag fick vara hemma en månad med magont som ingen kunde förklara varför.
Och än idag har ju jag problem. Hoppas hoppas inte min älskade Sebbis fått mina magbekymmer. Snälla låt det inte vara så!
 
För det önskar jag inte min värsta fiende (inte för att jag har någon fiende precis...).
 
As we speak så har jag ont i magen sedan ca 1 månad tillbaka. VARJE DAG! Hela tiden, mer eller mindre. Usch.
Hoppas hoppas han inte fått mina problem.

Kommentarer
Postat av: modern

Hoppas inte att han får problem med magen

2013-10-06 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0