Resfeber de lux...

Igår kväll var det dags att packa färdigt, då tåget går kl 18.00 ikväll.
Jag slutar 16 och måste hinna hem till taxin kommer kl 17.10. Puh.
Så packningen måste slutföras igår...

Inatt har jag haft svårt att sova (dels pga av solsvedan) och imorse vaknade jag och var SÅÅ nervös. Kan inte sätta fingret på varför.
Har inte känt någonting annat än glädje och förväntan innan.
Nu är jag bara NERVÖS!

Förmodligen är det panik för att lämna barnen hemma och att aldrig få se dem igen, fick bara en sån känsla imorse och började nästan gråta när jag lämnade dem.
Tur jag får se dem en sväng ikväll.

Puh, nu måste jag ta ett djupt andetag o skärpa till mig.
Nu ska vi ju har roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0