Morgonprommis i minnens korridor.

Igår vaknade barnen runt 07, och jag kunde inte somna om efter det.
Så vid 8.30 bestämde jag mig för att gå upp och ta en liten PW i den härliga morgonsolen.

Jag gick runt hemmanet och runt den gamla bingoslingan. Förbi alla de platser som jag lekte på när jag var barn.
Förbi alla gamla barndomsvänners hus, minns lekarna vi lekte och hur roligt vi hade tillsammans.
Det var inte en själ uppe ännu, så tror att de var lite morgontrötta ;]
 
 
 
Mamma & LEEs fina hus och utsikten över Hemmanet och Alnö. Mitt barndomshem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Flytta hem igen till Hemmanet

Svar: Tyvärr är vi ju två om det, och T vill inte bo där ute :/
annamatildas

2013-05-04 @ 00:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0