Alla dessa kläder...

Försöker packa lite smått på kvällarna nu inför Italien...
Igår började jag på allvar kolla igenom allting och...puh. Vad ska jag ha med mig?
Det blir alldeles för mycket och jag vet inte alls hur jag ska organisera allting.
Det måste vara finklätt på en av middagarna och de andra kvällarna hyfsat finklätt. Det bli klänningar varje kväll, men vilka? Och vilka skor? Och vad ska jag ha på dagarna? Tänk om jag fryser? Om det regnar?
Stort i-landsproblem jag vet... men så är det.
 
Ikväll hinner jag inte packa för då ska jag ut på aw och Ms Medvind med jobbet (wiiihooo), och inte imorgon för då är vi bjuden på middag hos Monica o Pappa... Blir söndag då som jag måste fixa allting. Ja ja...det måste gå... Det är ju bara kläder ändå...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0