3 månader med Paleo ♥

Igår var det exakt 3 månader sedan jag ändrade min kost helt och började äta enligt Paleo.
Jag har ätit och första månaden var jag helt strikt, sedan har det blivit lite vin o öl på helgen och någon bit mörk choklad. Jag har dessutom tränat mellan 4-6 dagar i veckan (crosstrainer, Annika Sjöös dvd rumpa, mage, lår och promenader).
 
Jag känner skillnaden i mina kläder, men tycker själv det är svårt att se. Därför tog jag en före och en efter bild...
 
 
Lite ångest att lägga ut en bild på sig själv i bh o trosor, men jag vill bara visa resultatet dels för mig själv.
Jag har inte längre ont i magen och jag har tappat det jag gick upp då jag bröt mitt ben.
Paleo är underbart och jag kommer fortsätta med det! Dock kommer jag tillåta mig att fuska ibland (som nästa vecka då jag är i Italien iiiihhh) men i största möjliga mån kommer jag hålla denna kosthållning.
 
Tack Paleo! Och en klapp på axeln till mig själv, som brutit mitt socker/godisberoende.

Kommentarer
Postat av: Crixan

För det första, starkt jobbat och grattis! :)
Lite fuskande måste man få unna sig om man är så duktig att hålla den kost man har gått in för resten av gångerna, eller ja, hålla kosten...heter väl snarare hålla vid livsstilen ;)
Kul att höra också som sagt att du fått mindre problem med magen!
Och eftersom det har funkat så bra för dig med Paleo så låter det ju som att det vart en förändring som kom för att stanna.

Ångest över bilderna ska du banne mig inte ha, du ska vara STOLT! :)

Svar: Tack :]
annamatildas

2013-05-17 @ 06:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0