När det inte blir som man tänkt sig...

Några dagar innan nyår fick jag reda på en sak som gjorde mig flera år äldre.

Allt man tagit för givet, som aldrig skulle rubbas ställdes på sin spets.

Och mina känslor, och insikten om att vi inte är så osårbara som man tror ställdes också på sin spets.

Någon nära hade blivit sjuk.

Mitt hjärta föll i tusen bitar, och rädslor och känslor kom upp till ytan.

Jag har varit stundtals mycket ledsen, väldigt orolig men också hoppfull.

Jag har tillsammans med barnen bett för denna person varje kväll och flera gånger per dag själv.

Och så igår så vände det. Mirakel kan ske och han har lyssnat på våra böner.

Och all världens stenar föll från våra axlar, en ny chans till livet.
Det kommer bli en tuff vår och sommar, men tillsammans är jag säker på att vi kommer att klara det.


Jag älskar dig, du är så viktig för mig och för oss och jag finns alltid här för dig när än du vill prata med mig.
Du behöver aldrig vara rädd för att ringa mig, jag kommer aldrig svika dig jag finns här för dig så som du alltid funnits för mig.

Puss och Kram - Matilda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du skriver Matilda och så sant. Den här personen är så viktig för oss och betyder så mycket för oss alla. Nu får vi finnas där och stötta.
Kram från moster Evis

2013-03-18 @ 08:41:37
Postat av: mamma

Mitt älskade barn

2013-03-18 @ 08:45:27
Postat av: LEE

Vad fint skrivet. Det rörde mig till tårar.

2013-03-18 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0