Inne på 25e dagen...

Inne på 25e dagen med Paleo. Och det känns fortfarande riktigt bra! Det var länge sedan min kropp mådde så bra! Att man dessutom ser resultat lite smått gör det ju inte sämre precis :)
 
Tränar 5-6 ggr i veckan, äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål.
Och håller mig mätt hela dagarna, om jag någon kväll råkat missa mitt kvällsmål så fungerar inte min morgonträning lika bra. Så måste se till att äta något kvällsmål även om jag inte alltid är hungrig.
 
Squashlasange
Frukost.
Dadelscones!
 
Sötpotatis pommes + Baconlindad fläskfilé fylld med basilika o soltorkadetomater.
Lars-Evert gryta minus cremefraiche och istället kokosmjölk.
 
 Fredagsmys!
 
Kvällsmål: Mango!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0