5 veckor...

Så har jag levt 5 veckor med Paleo kosten, och jag mår fortfarande bra! Så härligt, och det blir mer och mer naturligt att tänka på vad jag kan äta och inte.

I helgen ska jag dock synda lite med att äta mintpannacotta imorgon. Får se vad min mage säger om det, troligtvis säger den NEJ! Men är det lördag så är det :]
 
Denna vecka har det blivit träning 4 dagar, hoppas kunna klämma in ett pass i helgen också.
Får jag inte träna mår jag dåligt och känner mig onyttig, tung och sur. Men det beror på vad som hinns med.
 
Var också på AW i Tisdags med italiensk buffe, det mesta kunde jag äta men stoppade i mig en bit salami också och den kände ju magen av på en gång...
 

Men gott var det, har blivit förälskad i mango. SÅ GOTT!
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg nu, och njut av livet och varandra. Det kan förändras så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0