Sebbes första skolavslutning.

Igår hade Sebbe sin allra första skolavslutning, han gick ut förskoleklass, Räven.

Det är något speciellt med skolavslutningar, ett sting av vemod och av hopp och av förväntningar.
Sebbe var så fin och han var lite nervös när vi åkte hemifrån.
De sjöng så fint och Sebbe var nog den som sjöng allra mest av barnen, mammas älskling!
 
Jag är en så stolt mamma så det finns inte ord (nu kommer jag skryta men det får ni ta), Sebbe är en sån fin kille och att ha en pojke som både är en av de bästa i klassen och en av de populäraste gör mig så glad och stolt. Han har fått allt som jag aldrig har fått och det gör mig så stolt, glad och tacksam.
På kvällen när vi var i Birsta sa en kassörska på Åhlens till oss: Åh vilka snygga pojkar, de kommer bli farliga för tjejerna när de blir stora.
Jag förklarade för Sebbe att hon tyckte de var snygga, då fnissade han och blev generad ♥
 
TACK Sebbe min älskade förstfödda son för att jag får äran att vara din mamma och se dig växa upp och följa dig genom livet. Mamma älskar dig. ♥
 
 
 
 

Måste lägga in 2 bilder på älskade Alex också, världens sötaste lilla älskling  ♥
 
   (Sista bilden, Lova och Alex. Best friends  ♥)
 
Också mamman :)
(Tyvärr ingen bild på pappan men han är väldigt snygg det kan jag lova hihi)
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag håller med fullständigt, så fin Sebbe är och klok -hoppas att det håller i sig och han blir lika fin o klok som tonåring.
Och lille Alex - så gullig- han kommer oxå o bli en förståndig kille-det är han redan-måste bara busa lite först.....
DETjag INTE håller med om är om dig själv. DU var världens sötase flicka i skolan o duktig oxå-du har bara glömt. Och kompisar hade du oxå, så det så!
DU hade så vackert tjockt hår och långt-såg ut som en riktig Carl Larsson flicka, det glömmer jag inte o jag är som du en mor

2013-06-16 @ 18:59:39
Postat av: Cilla

Åh mosters små fina pojkar! De kommer helt klart att bli hjärtekrossare!! Och Sebbe är verkligen en snäll kille och så himla fin. Längtar tills jag får se dem igen, man blir alltid så glad av dem!!

Håller med mamma angående dig själv. Du som var så himla söt och hade visst kompisar. Plus att du var mycket smartare i skolan än mig, så vad menar du med allt det där?

Kram

2013-06-17 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0