Helgen...

Helgen bara flög förbi som vanligt.
I fredags grillade vi, badade i bubbelpoolen och hade en mysig kväll tillsammans.
 
Lördagen spenderades också ute. Jag i rabatten och sågade ner ett gammalt dött äppelträd och T med lekstugan innan vi lämnade av kidsen hos snälla farmor o Stefan som var barnvakt så vi kunde gå ut o äta.

Dagen då jag bröt benet hade vi bokat bord på O'learys och nu var det äntligen dags, sisådär 1,5 år senare :)
Tyvärr hade jag druckit kaffe och ätit en chokladbit tidigare på dagen och då tyckte min mage nog att det blev för mycket så den sa stopp med att bli uppsvälld och göra jätteont :(
Fick i mig förrätten (bruschetta vilket kanske inte heller var det bästa för min mage) men sedan kom hamburgaren in som jag LÄNGTAT efter att få äta... Och det enda jag kunde äta var själva hamburgaren, inget bröd, inga strips, ingen coleslaw. Jag kämpade i mig 3/4 av hamburgaren och sedan tog det stopp. Suck. SÅ TRÅKIGT :(

Efter maten tog vi en prommis bort mot himlabadet och tillbaka till stan för att min mage skulle få lugna sig lite och sedan gick vi på Invito och tog några drinkar. Det tog dock emot när jag drack dem, men åh så goda de är!
 
 

Söndagen sov vi till 9.30, vilken lyx! Sedan lade jag mig i solen en stund o läste, innan vi åkte på Birsta o fixade lite ärenden och sedan hämtade vi kidsen.
Vi avslutade helgen som vi började den, i bubbelpoolen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0