Bambi på hals is :]

I Lördags såg vi en annons i tidningen på skridskor till ett hyfsat pris, så vi åkte ut och inhandlade ett par till mig och ett par till Tobbe.

Sedan igår åkte vi ner till Sebbes skola och åkte en sväng.
Vi snörade på barnen först och sedan åkte de iväg, de var jätteduktiga ♥
Sedan hjälpte T mig att snöra på mina skridskor, HÅRT.
Jag stapplade mig ut på isen, och fick tag på ett mål som jag sedan åkte med i ett varv.
Sedan släppte jag och det gick rätt fort att få in snitsen faktiskt, och på slutet kändes det inte alls som det var 11 år sedan jag åkte sist.
 
Alex blev less efter en stund, och eftersom det var första gången och var -15 grader så åkte vi bara en timme. Men det räckte gott och väl. Men åh så kul det var! Idag är jag lite stel i mitt knä, men det har väl med min skada att göra. Eller så är jag bara gammal ;]
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

vad härligt det låter med skridskor och att göra det med barnen, det kommer de att komma ihåg. Låt det inte bara bli EN gång utan flera.

2013-01-29 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0