Veckans onödigaste dag.

Så var det helt plötsligt tisdag igen, veckans onödigaste dag.

Helgen bara flög förbi.
Lördagen kom pappa & Monica på besök o firade T, sedan tog de med barnen på hockey till barnens stooora lycka.
När de kom hem var det Melodifestival, en av Sebbes höjdpunkter på hela året ;)
 
Söndagen spenderade Tobbe uppe i Sebbes blivande rum och jag var ute o skottade garagetaket och kidsen skottade en väg till gungorna + fick åka en sväng med bästa vännerna på deras skoter.

Igår var jag hemma med Alex för säkerhets skull, men idag kunde han gå på dagis igen då alla vattkoppor nu är sårskorpor. Skönt att det gick över på bara en vecka! :)
Nu inväntar vi bara att Sebbe ska få sjukdomen, för den lär ju komma...

Annars har jag inte så mycket att skriva om.
Det händer mycket, men ingenting som jag kan skriva om här.
Därför är jag kanske lite mer frånvarande än annars...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0