Sebbe 7 år.

Så blev min älskling 7 år, kan inte förstå det! Att tiden går så fort, jag minns det som igår när han låg i min famn för första gången, så liten och så vacker. Det vackraste ögonblicket och stunden i livet, den då man blir mamma ♥
 
Han hade en fin dag min lilla stora kille, trots att han var full av vattkoppor och såg mer ut som 15 i ansiktet än 7 ;)
Alex fick också vara hemma med oss :)
 
Vi hjälptes åt att laga tacos, Alex tröttnade efter en stund men Sebbe hjälpte mig tålmodigt "så att gästerna inte ska behöva vara hungriga" :)

Vid 17 tiden kom alla gäster och han fick så mycket fina presenter. Tv (av oss), Lego Chima, STOR goseråtta, Kläder, Mario Kart till 3ds, Skylanders (som han önskat sig hur länge som helst) och en surfplatta (+penna och fodral) och en Timrå IK mössa samt ett presentkort att köpa nåt fint till sitt nya rum (som snart är klart wihooo).
 
En fin dag för en väldigt fin och speciell kille. Min Sebastian.
Som blir så stor, så klok, så känslig och ibland så liten. ♥ Mamma älskade hjärta!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0