Första advent.

I helgen var det äntligen första advent.
 
Advent är verkligen min favorit högtid på året, mysigt med alla ljusstakar, tända ljus, glögg, julkaldenrar, julbakning och barnens stora glädje och förväntan.
 
Vi var även på julskyltning i Timrå i lördags tillsammans med Maria och Stefan.
 
I slutet på denna vecka är det dags för julfest (Tors + Fre). Både med Tobbes jobb och mitt jobb, hoppas det blir skoj!
Och på fredag är vi lediga och tänkte då handla julklappar medans kidsen är på dagis och skola :)
 
 
 
Förra veckan var jag även hemma med magsjuka två dagar :( och på Torsdagen hade vi aktiv matlagning på brandstationen med jobbet. En super trevlig kväll!
 
Hittade även några gamla bilder när jag städade hihi...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0