-Mattis, jag älskar dig.

Förra helgen 22-24 Nov var vi på Helsingforskryssning tillsammans med familjen Onken, eftersom C hade fyllt 27 (!) :]
 
Vi bilade ner på fredagen och åkte hem till dem och fick lunch och jag hade gjort en liten tårta och Cillis fick sina presenter.
Sedan hämtade de Harry på dagis och vi begav oss till färjan.

Vi hade en toppenhelg tillsammans. Barnen älskade färjan och allt som fanns på den, verkligen barnvänligt! Ingen särskild fylla och egen buffé för barnen, barndrinkar, barnland och disco :)

Tack familjen Onken för att vi fick spendera denna toppenhelg med er.
 
Höjdpunkten för mig denna helg var alldeles innan vi skulle åka hem då jag satt o pratade med Harry i fönstret och han helt plötsligt säger: Mattis, jag älskar dig. ♥
Det fick mitt hjärta att smälta, åh lilla älskade Harry moster älskar dig också ♥
 
(Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så blir några foton från insta samt ett från Cilla. Det var hon som hade kameran med sig så förhoppningsvis får jag lite bilder därifrån ;] )
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0