Chokladkolapaj = Samarin för mig.

Haft en mysig helg tillsammans hela familjen, mysmiddag i fredags och Fifastreet i Sebbes rum :)
 
 
 
I Lördags tog vi en lång prommis till Fagervik och hem för att sedan äta en supergod middag!
Hade oxfilé i frysen och familjen åt strips till och jag åt jordärtkocksmos. Så galet gott!!!
 

Sedan bakade jag en chokladkolapaj med dubbla lager kola en chokladkola och en vitchokladkola. Alltså det var det godaste paj/godsak/efterrätt jag ätit. Men efteråt fick jag SÅ ont i magen så kvällen slutade med en samarin för min del. Men men, god var den :)
 
 
 
Söndagen var vi ute på birsta en sväng, och handlade lite på rea och för mitt presentkort. På hm fick vi en kofta, ett linne, en tröja till mig, två linnen till Alex och ett par shorts till Sebbe för 300 kr. Snacka om bra pris :)
Jag konstaterade i helgen att min  garderob behöver uppdateras lite då jag testade mina jeans...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0