Chefen.

I helgen ska vi bara få vara Matilda och Tobbe.
Vi åker ner till syster, man och lill hjärtat Harry och hälsar på.
Ska bli så underbart, har inte setts ordentligt på så länge. Och jag har inte kunnat krama Harry på riktigt sedan jag bröt benet, dels för att han varit lite rädd för mig (inte så konstigt, med alla skruvar, rullator, rullstol och kryckor) och dels för att det varit så svårt då jag varit rörelsehindrad. Så jag LÄNGTAR verkligen efter honom!
 
Och så ska vi få vara bara Matilda och Tobbe, inte mamma och pappa. Och man behöver det ibland, få komma iväg och tanka lite energi. Så man kan komma tillbaka till sina skatter med ny energi och dela med dem.
 
Mamma ska vara med barnen och de ser så framemot det. Sebbe ska både på fotbollsträning ikväll och imorgon är det idrott på skolan, så det är en del som måste med. Jag har skrivit två lappar till mamma så hon inte ska missa någonting, hihi. Sådan är jag. Jag vill ha ordning och reda och saker på mitt sätt. :)
Sedan vet jag att mamma inte följer det jag säger ändå så det spelar egentligen ingen roll hihi. 
Men bara för att så gör jag det ändå, så hon och Cilla kan få fortsätta kalla mig för "Chefen" som jag hetat sedan jag var liten.
Undra varför? ;] ha ha ha.
 
Hoppas ni får en härlig helg, det hoppas jag vi kommer få och barnen med mormor också :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0