Leila Lindholm

Älskar min nya fina hylla i köket där mina Leila böcker står.
Lade ut bilden på hennes fb sida, och gissa vad? Jag fick en kommentar av henne (nu är det inte säkert att det var hon som skrev men jag tror det ;] )

Hursom... Innan jag hade hennes böcker kunde jag knappt baka bullar. Mamma fick en jul komma hem till mig o hjälpa mig baka lusskatter för jag hade ingen aning (detta ska observeras att det var innan jag fick barn!) hur man gjorde.

Men efter att fått hennes bok "A piece of cake" så började jag älska att baka. Allt man gör där ur blir bra! Och alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR att baka numera.
O det är Tack vare henne, hon är en stor ispirationskälla.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart det var hon som skrev. Vad roligt. :D

2012-09-08 @ 20:02:30
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0