Ladies Night 2012.

 

I Lördags var det äntligen dags för Ladies Night med 6 av tjejerna från jobbet :)

Sebbe o Alex hade lite svårt att förstå att det bara fick vara tjejer på festen, men det gick väl bra eftersom de skulle få ha grabbkväll med pizza, film och tevespel och som pricket över i så kom också farfar vilken gjorde kvällen till en höjdarkväll :)

Men de var lite oroliga när de skulle sova... om "Mamma skulle få komma hem inatt, eftersom de hade ju grabbkväll o då fick inga tjejer vara med". Hihi sötisarna!

Hursomhelst så hade vi en super rolig kväll på alla sätt och vis, verkligen en lyckad kväll!

Vi började med lite vin, ost o kex hemma hos Åsa. För att sedan åka in på showen, och vilken show sedan.
Magnus Uggla var verkligen i sitt esse, han var jätte JÄTTE JÄTTE bra! Och vilket drag han bjöd på!

Att inte förglömma de övriga, Speciellt Martin S... Han levererad också som alltid, men Magnus var helt klart kvällens kung!

Sedan drog några av oss vidare på Oscar, där vi fick stå i kö i ca en timme. Men sedan dansade jag och finaste Camilla i 2,5 timmar. O hade sååå roligt!

Att jag dessutom fick en kram av Brontén o Timell var bara lite extra roligt ;)

Var lite orolig för att jag skulle vara helt utslagen i mitt ben i går... men för första gången sedan jag gjorde illa mig hade jag inte ont alls.
Snacka om att dansen var bra medicin! :]

 

 

SÅ för att summera Lördags kvällen... En av de absolut bästa utekvällarna EVER! :]

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0