Vård av rastlöst barn :)

I Lördags kväll började Sebbe få ont i ögat, jag trodde han fått in något i ögat (ett hörn av handduken då han gick förbi då jag torkade Alex).
Hans öga var väldigt rött på Söndagen, och uppsvällt så jag trodde fortfarande att han fått ett litet sår.
Men på Måndagmorgon så var det andra ögat lika uppsvällt, så då var det bara att inse att det var ögoninflammation.

Eftersom det var planeringsdag på A's dagis, så skulle han och T åka på himlabadet. Och vi kunde ju inte ställa in det, som han sett fram emot så länge. Så jag och Sebbe fick vara hemma tillsammans och mysa.
Men Sebbe är en mycket rastlös liten kille för tillfället, han måste underhållas hela tiden.
Annat är det med lillebror som är väldigt duktig på att roa sig själv.
Så på måndagen såg vi mest på tv och spelade tv spel, och igår spelade vi brädspel mest hela dagen :)
Nu är han dock frisk, så det var en snabbt övergående ögoninflammation, skönt!
 
  Sebbe med sina onda ögon.
 
Alex på väg till himlabadet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0