Mys!

I helgen satte vi upp våra adventsljusstakar och gjorde fint hemma.
Och ja... jag vet att advent är först nästa söndag, men det bryr jag mig inte om!
Det är så mörkt o trist ute nu så därför kände jag för att vara lite "osvensk" eller vad man kan säga och faktiskt göra som jag vill! Och fint blev det dessutom och mysigt! :]
 
 
 
 
I fredags åt vi tacos, annars brukar jag vilja göra nån suuuper goood middag på fredagar, helst trerätters. Men då vi hade tagit fram köttfärs gjorde vi tacos tillsammans, det var en hit för alla åt jättebra eftersom de själv varit med o gjort maten :)
 
 
 
Idag är det förresten dag 26, nu är det bara 4 dagar kvar sedan har jag klarat av hela utmaningen!
Känner mig mycket nöjd med mig själv, och funderar på att fortsätta ända fram till jul! :)
 

Kommentarer
Postat av: Modern

Ser mysigt ut

2012-11-27 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0