10 000 Repetitioner.

 
 
Från och med idag är jag med i en utmaning via Sensia Sundsvall.
Det handlar om att göra 10 000 repetitioner på en månad. Tex armhävningar, situps osv.
 
Gör man 333 st per dag hela månaden ut och avslutar med 10 extra så klarar man det.
Jag har delat upp övningarna i 6 st, och kör 55 st av 4 av dem och 56 av 2 av dem per dag, har jag tänkt.
 
Imorse körde jag för första gången, klockan ringde 05.20, och det gick som en dans. Fick dock lite ont i magen efteråt, men det ska nog gå bra.
Jag har bestämt mig för att klara detta, så det kommer jag också att göra!!! :] (Hoppas jag hihi)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Vilken annorlunda utmaning! är så jag själv blev lite sugen haha

Svar: Ja man blir peppad, kör man varje morgon innan jobbet så klarar man det (förhoppningsvis hihi)
annamatildas

2012-11-02 @ 22:38:50
URL: http://marytheory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0