Underbara familj.

Så är T o fiskar i helgen. Hoppas han får en underbar helg, med vila och då han bara kan vara sig själv. Han behöver verkligen det efter allting som varit denna vår. All stress och allt som han fått göra. Min underbara fantastiska man.

.
Kidsen och farmor har varit här ikväll, hon hade lagat jättegod middag. Hon är fantastisk min svärmor. Sedan spelade vi lite spel innan det var dags för de att åka o ha fredagsmys hemma hos henne.

Imorgon kommer mamma hit med mat, och svärmor o barnen kommer också. Jag är så lyckligt lottad som har en sån fantastisk familj som alltid finns där för mig. Vad skulle jag göra utan er ♥
Tror kidsen oxå längtar efter sin pappa, då de lekte att de var ute o fiskade förut. ♥
Nu ska jag ta mig lite jordnötsringar, det får jag inte äta när T är hemma. Han gillar inte lukten ;) Också kollar jag på ett kärleksdrama. Så man får gråta lite, det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0