Midsommar helgen.

Vi har haft en mysig midsommar helg tillsammans med familjen Onken.
 
I torsdags kom äntligen barnen hem, som vi saknat dem. Sebbe var så stolt över allting som han gjort på fotbollsskolan och Alex berättade glatt vad han gjort i Stockholm, mina älskade ungar.
De klarade hela första kvällen utan att bråka med varandra, men när morgonen kom så var de igång igen.
Onkens stannade hos oss hela helgen, och mosters älskling lilla Harry boy var väldigt blyg för mig. Kanske för att jag har kryckor, visst snodde jag åt mig en hel del pussar och fick en del skratt men han var blyg lilla sötnöten! Men förhoppningsvis ses vi snart igen och då ska jag pussa honom ännu mer, han är så söt så man vill bara äta upp honom!
 
Midsommarafton började med firande av födelsedagsbarnet Mark och resten av dagen spenderade vi i Specksjön hos pappa & Monica. Tältade och hade det mysigt med mycket god mat och dryck! :)
Midsommardagen var vi i fagervik för lite födelsedagsfirande av Pontus och sedan åkte vi hem och Onkens + Tobbe njöt i vår bubbelpool :)
Söndagen var vi bara hemma o myste, med god middag och en massa sol :)
 
Nu är det vecka igen och imorgon fyller jag år så det har blivit lite bakning idag och fortsätter imorgon :)
 
Förhoppningsvis börjar jag alltså jobba halvtid på måndag om jag nu får några sjukresor... hm orkar inte ens skriva om det för jag har varit så ARG idag!
Och då ska jag jobba i 2 veckor sedan har jag semester igen.
 
 
 
Av någon anledning går det inte att ladda upp mer än dessa bilder ikväll... men det finns mer på facebook :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0