Dagar som denna gör mig INTE lycklig...

När jag var på återbesök.så lovade doktorn att skicka in ett nytt läkarintyg. Några dagar senare fick jag hem en kopia på intyget, och tänkte inte mer på det.
Idag ringde förs.kassan o undrar varför jag inte hört av mig. Jag förklarar att jag är ju sjukskriven till sista juni. Och får då reda på att.läkaren GLÖMT att skicka intyget till dem. = inga pengar denna månad.
Känner mig på väldigt bra humör idag... INTE.
Dels för att läkaren glömt skicka intyget men mest för att förs.kassan måste vara så otrevlig o oförstående.
Som att jag skulle ljuga om att jag går hemma med en ställning fortfarande... pdp0gngsdhcsajklå!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nej vad surt!! :( Kan inte läkaren skicka in det nu och du får pengar i efterhand då?

Förstår att du tappar orken och lusten till allt..

2012-06-11 @ 11:23:10
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0