Hjärta.

Hur kan man ha det så bra som jag har det?

Igår när jag låg hemma sjuk i magsmärtor kom min man hem efter jobbet med varor som jag beställt, och sedan hade han med sig en liten chokladask med hjärtan. "För att du är mitt hjärta"



Han lagade mat till barnen, tvättade och tog hand om allting så jag bara kunde vila.

Han är bra fantastisk min Tobbe, han är underbar mot mig och ger mig mer än jag är värd.
Önskar bara jag kunde ge tillbaka allting han ger mig, och att inte ta honom för givet.
Det blir lätt så när man blir så bortskämd som jag är.
Men rätt som det är så stannar man upp och inser vad det är man har.

Och jag är så TACKSAM för att jag har min Tobbe, han är fantastisk och jag älskar honom över allt annat.

Kommentarer
Postat av: modern

ja, han är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kan inte ha en bättre svärson

2012-02-01 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0