Yet another crappy day...

Jaha, imorse hade jag ställt klockan. Det var dags att jobba igen... trodde jag.
Min mage ville att jag skulle stanna hemma.

Jag blir så trött på min mage. Den har krånglat ända sedan jag var 7 år. Jämt. Så fort det är någonting sätter det sig på min mage, och jag blir helt utslagen.
Det konstiga nu är att jag inte är förkyld eller har någon annan sjukdom, utan nu är det bara magen som värker som det sitter knivar i den, eller som att någon häller salt i ett sår, så svider det då och då.

Folk som inte vet hur det är med en felande mage förstår inte, det är omöjligt att förstå. För det syns inte utan på, men jag kan lova att det känns inuti.

Nu vill jag inte vara hemma mer, jag vill jobba, jag vill träna, jag vill äta och jag vill tillochmed städa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krånglande mage är inte roligt. Jag fick problem med min mage i samband med att jag fick min fobi och ångest... minsta lilla stress eller oro så ballar den ur... kanske inte samma problem som dig men ändå en krånglande mage.. jobbigt som bara den!

2012-02-01 @ 21:45:14
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0