En vecka på sjukhuset,hur länge till?

Ikväll har det gått en vecka sedan olyckan. När jag kraschade med en gokart. Jag kommer aldrig mer köra gokart kan jag lova. Nu har jag alltså snart spenderat 7 dagar på sjukhuset. Och jag vet inte när jag kommer hem. Det känns tungt, deppigt o svårt. Jag måste stålsätta mig för att inte gråta varje dag. Jag har ont och jag mår konstant illa. Försöker intala mig att det kunde vara värre. När får jag åka hem? Frågade jag imorse. Det beror helt på mig själv. Jag måste ta mig i kragen o träna benet. Men det gör så ont o är så tungt. Tyngre än jag trodde. Men ska jag klara av att vara själv hemma hela dagarna så måste jag. Det är så otäckt med alla skruvar också. Och jag längtar tills jag får tillbaka matlusten. Jag längtar tills jag får pussa mina barn godnatt och när jag kan hålla min makes hand när vi sover. Jag längtar framförallt hem och tills jag får tillbaka mitt liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0