Alla hjärtans dag...

...är alltid lika stressig i vår lilla familj, för det är dagen innan Sebbis födelsedag. Så det är alltid en massa stök och bök här hemma. Städning, tårtfixning, kalasfixning, matlagning, paketinslagning. Det blir aldrig en särskilt romantisk alla hjärtans dag sedan älsklingen våran föddes för 6 (!!!) år sedan.

Men vi har hunnit med att fika våra goda hemgjorda vanilj hjärtan iallafall :]



Jag köpte även med mig blommor till mitt stora hjärta och en liten godis gris till mina små hjärtan.

T hade också köpt fina rosor till mig och jag fick ett present kit fr Bodyshop, Chocholate mania mmmm!

Imorgon blir det sång för Sebbis på morgonen, sedan jobb och sedan kalas för honom. Tänk att han blir 6 år, mammas fina älskade pojke! ♥
Han hade ritat ett fint alla hjärtans kort till oss, där han skrivit "Tíll mamma och pappa" sedan hade han ritat hjärtan också hade han ritat vår lilla familj. ♥

På fredag ska vi åka till himlabadet hela familjen, istället för ett barnkalas så valde han att åka med oss och bada. Mysigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Cillis

Tänk att mosters älskling är så stor!! Otroligt! Puss från moster

2012-02-15 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0