.:Sebbe:.

Var tog tiden vägen? Nyss var Sebbe nyfödd, han låg i mina armar och jag fick uppleva det underbaraste som finns. En mammas kärlek ♥
 
Och nu är han 6,5 år. Han har börjat förskoleklass och börjat spela fotboll.
Idag har han sin första gympa lektion, där han ska duscha själv för första gången. Han har tränat på det hemma, men han var lite nervös. ÅH mitt hjärta!
Och imorgon är det dags för Kronsaft cup. Sebbes allra första fotbolls cup och allra första fotbollsmatch.
Mitt hjärta värker av kärlek för denna underbara pojke.
 
Han är så fin och så klok, så smart och fantastisk.
Han kan redan läsa helt själv, med både små och stora bokstäver. Det har han verkligen inte fått av mig, för jag var typ sämst i klassen på att läsa.
 
Och det som är mest fantastiskt det är att jag får vara hans mamma, att jag får vara där och se alla de där nya sakerna han lär sig och allt han gör och upptäcker.
Men tänk om man bara kunde stoppa tiden för en liten stund, allting går för fort. Jag hann knappt märka att han växte och blev så stor.
 
Sebbe är en av de tre männen i mitt liv, en av mina tre livs kärlekar. Han är meningen med mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0