Glasögon...

Förra veckan när jag stod på morgonmötet på jobbet så gick mina glasögon helt plöstligt sönder.
Skalmen lossnade och enligt optikern gick det inte att fixa, utan man måste då byta skalmar.
Så istället beställde jag tid för undersökning på Spec Savers för att köpa nya glasögon.
Där får man nämligen 2 glasögon till samma pris som det skulle kostat att byta mina skalmar hos min tidigare optiker.

Hur som haver så händer ju självklart allting samtidigt. Alla utgifter på en och samma gång.
Så denna lön måste jag köpa nya glasögon, Volvon är på service (där försvinner 5000:- puh), Alex fyller år och ska ha kalas och presenter & Båda bilarna ska besiktas. Puh!
 
Lägg där till att det är så mycket annat jag vill göra... Det kliar i mina fingrar, vill renovera vårt sovrum, hallen och barnens sovrum. Det har stått still alldeles för länge...
 
Men visst är det konstigt, det slår aldrig fel att alla utgifter kommer samma månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0