Migrän? Och Harry boy ♥

Åhhh denna vecka har känts lång, det är ju så när man längtar till någonting.
Jag längtar efter lilla Harry. Och imorgon ska jag äntligen få pussa på honom och gosa med hans underbara små lår. Och krama på min fina syster, LÄNGTAR! Och självklart också umgås med Mark. LOVELY!

Det är så tyst här nu, mamma o LEE var här för en stund sedan och hämtade hjärtisarna.
Man är så van vid allt ljud, både från dem och från jobbet så nu bara tjuter det i mina öron :]
Jag tror den höga ljudnivån här hemma beror på att det mest är grabbar på deras avdelning på dagis.
Tidigare var de inte såhär högljudda, för på det tidigare dagiset var det mest tjejer.

I torsdags trodde jag att jag skulle dö. När jag vaknade hade jag så otroligt ont i huvudet, alldeles bakom mitt högra öga. Det gjorde så ont och samtidigt tjöt det i mitt öra. När jag körde bilen in till stan så kunde jag inte titta med det högra ögat, det blev alldeles svart. Otäckt.
Jag fick tabletter av Sarah (min "sambo" på jobbet, hon har ett apotek i sin väska ;] ) men det hjälpte inte ett dugg. Hela dagen hade jag sådär ont, och det tjöt i örat. Det försvann inte förrän igår morse när jag vaknade.
Anyhow, otäckt var det! Undra vad det var, migrän?

Well, nu ska jag ta mig ett stort glas LOKA och kolla på tv. Och imorgon får jag äntligen gosa med Harry, mosters älskling! En del av mitt hjärta fattas när jag inte får vara med honom! Det är precis samma sorts kärlek som till mina egna pojkar, en kärlek som är enorm och som inte går att ta på, men den är så fantastisk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0