Lite bilder.

Ett tag sedan nu, jag har inte haft ork att blogga eller tid för den delen heller.

Jag var i Stockholm, bara jag. En jättemysig och välbehövlig helg.
Varit hos Carina på middag i bagarstugan, mysigt värre.
Gjort advent, tränat, kramats med familjen.
Varit ute hos Anna och hälsat på, och ja... allting har bara rullat på.
Lägger in lite bilder från min Stockholms resa.







Var också och stylade om mitt hår när jag var nere i Stockholm, en super bra frisör. Klippte lugg så jag knappt känner igen mig själv :) Han gjorde dessutom mina ögonbryn med en sytråd, jättehäftigt!



Sorry för de hemska bilderna, men det var allt jag hade. Jag ser ut ungefär som jag känner mig, blek, fet och rätt tråkig.

Nu är det rätt mycket framöver, ska försöka slänga in en blogg lite då och då. Bla med bilder från julfesten som är på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0