Mirakel!

Vilken fin kväll det varit, solen har varit framme hela tiden och vi har spenderat kvällen utomhus.
Jenny kom förbi en sväng på en kaffe, lite surr och sedan strosade vi ett varv runt området.
Det är snart dags för lillisen i magen att komma ut, magen står ut som en liten boll. Mysigt!
Hon är så vacker, det strålar om henne och hon ser otroligt fräsch ut. Sådär fräsch så jag verkligen inte ut när jag var 3 dagar innan min BF.

 Finaste Jenny.

Tänk att det ligger en liten bebis där inne, ett litet mirakel som om bara några dagar kan vara ute i världen.
Livet är bra fantastiskt, en liten liten bebis. En liten Jenny & Micke. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va gulligt skrivet av dig Matilda.. Har varit in o läst detta inlägg flera gånger :) (vågade dock inte kommentera igår under ÅSKVÄDRET) Det känns verkligen som ett litet mirakel, men nu vill man ha den ute, ute hos oss.. så man får gosa med den på riktigt!



Tack för promenaden - du stärker mig!



Kram från Lillis o mig :)

2011-06-01 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0