Barnsligt lycklig!

Sommaren... det kan inte sägas för ofta... Jag ÄLSKAR den.

Igår var vi på C's match, hon gjorde två mål wiihooo! :]
Sebbe o Alex tyckte dock det var roligast att köpa godis o trycka i sig det :)

När vi kom hem slängde jag ihop en pizza deg som vi sedan tillagade på min nya Pizzasten på grillen, mums!

 

Vi avslutade lördagskvällen med varsin Caipirinha, yummie!!!



Idag har varit en superfin dag! En riktig ute dag :)
Frukost ute för första gången i vårt hus, mys!
Sedan har vi varit ute o grejat hela dagen och njutit av livet i vårt hus.
Bla fått bort rishögen, tagit bort den rostiga gamla torkställningen och satt upp min nya torkvinda :)
Klippt ner ett träd och satt ner mitt nya fina träd som jag fick av LEE.
Barnen har badat och busat med sina favvosar W & L hela dagen.

  

När jag gick med vattenkannan runt huset ikväll slog det mig hur oförskämt lycklig jag är och hur bra vi har det.
Jag blev tvungen att nypa mig själv i armen för att se om jag drömde.
Allting som händer denna sommar är som en Aha upplevelse för mig. Vilken känsla att för första gången få hänga vår tvätt ute i VÅR trädgård. Wow! :]
Jag är barnsligt lycklig, och alla myggor och alla spindlar som jag ser här på vår gård vet ni... det är faktiskt våra myggor o spindlar :] Det gör dem lite mindre äckliga :)

Kommentarer
Postat av: modern

ser helt underbart ut, vad härligt att ni trivs.

Matilda, du ser precis ut som mig när du hänger kläder,exakt samma kroppshållning............

2011-07-04 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0