Vi ska få träffa Harry ♥

Imorgon ska vi äntligen få träffa lille Harry och resten av den lilla familjen :) ♥

A spenderar helgen med mormor och LEE, och Sebbis är hos farmor och Stefan.
Vi ska laga mat till C & M och jag har bakat en tårta, så de ska få bli lite ompysslade.
Jag LÄNGTAR!!!

I Tisdags fyllde min underbare man 28 år ♥
Han fick ett Wii av mig, och det är sååå kul :)
Nu ska vi spela lite innan vi ska sova, ska upp tidigt imorgon för att bege oss mot The Onken residence :)



 Älsklingarna som sjunger för sin pappa :) ♥




Kommentarer
Postat av: mamma

vilken gåva med barnen och just nu har jag nyss kramat om den lille Alex som sover så sött. tack för att jag får låna honom

2011-01-14 @ 23:29:32
Postat av: Suss

Hej!

Priset på operationen varierar på om du ska göra en liten eller stor bukplastik, och vilken klinik du väljer att göra den på.

Nästan alla har priser på sina hemsidor! =)

// Suss

2011-01-16 @ 18:44:40
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0