VAB.

Blev hemma idag igen med Alex. Han har precis somnat, han var så sur o grät och det tog inte ens 2 minuter att få honom att slå igen sina blå.

Vi har varit en sväng på birsta och köpt ett litet pussel och sedan har vi bara myst.
Läst böcker och kramats, imorse var jag helt utslagen.
Först sov jag över och vaknade 07.40, fick bråttom för Seb skulle vara på dagis till 8 senast. Puh, prick 8 var jag där!

Sedan åkte vi hem o läste tidningen och halvsov, kl 11 först fick jag tvinga mig upp ur sängen.
Undra om T's jätteförkylning är på väg att inta mig eller om det är LCHF som har sitt grepp om mig.
Längtar till måndag, då får jag börja äta frukt (1 om dagen!) och då blir man lite piggare.

Skulle nyss prata med C, M och H på Skype men precis när vi skulle prata så skulle H äta och sedan blev A så trött. Det är inte lätt med timing.

Hoppas A äter middag idag, så det blir jobb imorgon, ligger efter med min kliniklista och känner mig lite stressad över det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Är Alex sjuk så är det viktigare än jobbet, stanna hemma tills han orkar gå på dagis

2011-01-18 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0