Mys helg.

Denna helg har vi bara varit tillsammans hela familjen och haft det riktigt mysigt.
Igår var vi på Timrå simhall och badade, jätte mysigt :)
Och idag har Sebbis lekt med sina kompisar och vi skottade bort en del snö och jag plockade upp alla grenar som björken släppt ifrån sig under gårdagens storm.
På eftermiddagen åkte vi en sväng på IKEA och sedan åt vi en mysig middag och tittade på "Bee movie" tillsammans.

Lägger ut en bild på madrassen vi köpte tills familjen Onken kommer hit o hälsar på så de ska få se vilken "lyx madrass" vi köpt till dem :]


Kommentarer
Postat av: Cilla

mäkta imponerad!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-31 @ 16:27:53
Postat av: Anonym

Jag har köpt en likadan för två veckor sedan, åt Mia. Betyget är att efter jag bäddat den, somnade jag =D Så Onkens kommer nog att sussa gott (Om du passar Harry åt dem ;))

2011-01-31 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0