Så jag var alltså hemma resten av veckan, och har nu detta år sammanlagt jobbat 3,5 dagar... illa illa.
Men vi har haft mysigt jag och lille Alex, nu hoppas vi att de håller sig frisk ett bra tag!

I fredags firade jag och T vår 11 årsdag ♥
Jag överraskade honom med en tre rätters middag och jag fick 11 rosor av honom ♥
Tänk att man efter 11 år kan älska någon så otroligt mycket.
♥ Jag älskar dig min vackra man♥

Igår var vi bjuden på middag hemma och Jenny & Micke tillsammans med Kenneth & Maria.
Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans med goood mat och mycket skratt, vi var hemma strax efter 01.
TACK kära vänner för en fin kväll!

Nu lite bilder från veckan som varit.

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0